Filmy promocyjne dla firm
Wiesz co robi ten film? On odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To jest film na skalę naszych możliwości. Ty wiesz co my robimy tym filmem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie, mówimy, to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo! Krótkie filmy reklamowe to paradoksalnie długi żywot medialny i w dbałości o formę, zgodnie z leninowską zasadą, że ilość przechodzi w jakość, należy siać je na lewo i prawo licząc, że co któryś wzejdzie jutrzenką reklamowej swobody dając napęd do kolejnych.
Krótkie filmy reklamowe to dobra forma komunikacji w posobrazkowym świecie, zdominowanym przez emocjonalny przebodźcowany przekaz. Codzienność urasta do miana święta a świętą utrąca się w niebyt.
Krótkie filmy reklamowe na YouTube
Mówi się, że naszą kultura rządzą obrazki – faktycznie zdjęcia, obrazki, infografiki są skuteczniejszą formą reklamy niż długie treści, choć i z tych nie należy definitywnie rezygnować. Sztuką jest tworzyć kampanie, które efektywnie docierają do tych osób, do których chemy, a jeszcze trudniejsze jest zaplanować i wykreować kampanie uniwersalne i jednocześnie skuteczne. Obecnie stosunkowo największą skutecznością wyróżniają się krótkie filmy reklamowe, wykorzystywane między innymi do kampanii na YouTube, ale także w innych serwisach społecznościowych. Spośród wielu zalet tworzenia filmów reklamowych należy wymienić:
– ciekawa, angażująca forma reklamy
– duża różnorodność w formie przekazu – do filmów reklamowych zaliczamy filmy produktowe, filmy wizerunkowe, filmy instruktażowe
– szerokie spektrum – filmy reklamowe wykorzystywane mogą być w każdej branży, w różnego rodzaju mediach społecznościowych
– skuteczność – kampanie na YouTubie są bardzo skuteczne i jednocześnie generują niskie koszty