Projektowanie ulotek reklamowych
Ars amandi designu… Pomimo tylu innych reklamowych pokus nadal seksi i nadal działa. I dopóki rasa ludzki będzie posiadała chwytne kończyny, ulotki wciąż nie wyjdą z mody i użytku dlatego z niezwykłą uwagą należy podchodzić do jej, ulotki, formy i treść. Ta ostatnia cecha bowiem ginie pod masą emocji jakie dostarczają masmedia, inne też wartości toczą jestestwo nowowchodzących na rynek pokoleń stąd projekt ulotki reklamowej winien odpowiednie dać rzeczy słowo. Jeżeli zatem boomerskie fleksowanie się na młodzież, wynikające z generacyjnego fomo nic Ci nie mówi, zdaj się na specjalistów.
Zła reklama nie zabija, ale…
zwróć uwagę czy wiesz dokładnie do kogo mówisz. Projekty ulotek to informacyjny strzał, nie warto zatem walić śrutem do grubego zwierza. Projekty dostosowane do Twojej “ofiary” to fundament na którym możemy zbudować całą kampanię. Odpowiedni format marketingu będzie mile łachotał synapsy klientów dając optymalny zwrot z każdej zainwestowanej złotówki.
Ulotki reklamowe – czy warto tak się promować?
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Są branże, w których ulotki reklamowe nadal odgrywają kluczową rolę w promocji firmy, a przede wszystkim w retencji klienta. Kto z nas nie zatrzymał ulotki dołączonej do zamówionej na wynos pizzy? Ile osób zainspirowanych ulotką reklamową z ofertą szkoły językowej podjęło decyzję o wznowieniu nauki języka angielskiego lub rozpoczęciu nauki kolejnego języka? Jak często podejmujemy decyzję o powrocie na siłownię po otrzymaniu ulotki reklamowej klubu fitness? A może zapisaliśmy się na kurs prawa jazdy po tym, jak ktoś wręczył nam ulotkę szkoły jazdy?
Ulotki reklamowe doskonale sprawdzają się w branżach, w których wiele decyzji zakupów zależy od impulsu. Przypomnienie potencjalnemu klientowi o niezrealizowanych celach czy marzeniach za pomocą odpowiedniej grafiki często owocuje skorzystaniem sprzedażą. Ale ulotki reklamowe są dobrym rozwiązaniem także w branżach, w których klienci potrzebują więcej czasu na przemyślenie decyzji o skorzystaniu z oferty konkretnej firmy. Wykorzystajmy czas, jaki klient poświęcił na zerknięcie na ulotkę – a mamy go niewiele! Często wystarczy jeden argument, jedno atrakcyjne zdjęcie, by klient skorzystał dokonał jedynego słusznego wyboru.
Projektowanie ulotek, które angażują odbiorcę,
czyli wielkość ulotki ma znaczenie
Na niewielkim formacie (A5, A6 czy DL), w jakich najczęściej projektowane są ulotki reklamowe, musi zmieścić się jak najwięcej informacji, podanych w atrakcyjnej formie i wysokiej rozdzielczości. Układ strony, precyzyjnie dobrana czcionka, interesujące treści skierowane wprost do potencjalnych klientów, ciekawa grafika, perfekcyjnie dobrane zdjęcie – tutaj każdy szczegół jest ważny. Mamy niewiele miejsca, by pokazać ofertę i niewiele czasu, by zainteresować nią klienta, a jednocześnie odpowiedni, krótki i przejrzysty przekaz jest dokładnie tym, czego klient szuka. Jest skondensowaną dawką informacji, która zachęci go do wykonania telefonu, do napisania do nas w mediach społecznościowych czy udania się wprost do siedziby naszej firmy.
My wiemy, na czym polega projektowanie ulotek, które skutecznie przyciągają uwagę klientów! W dowolnej chwili chętnie podzielimy się tą wiedzą. Nie korzystamy z gotowych szablonów, nie skalał też naszych paluszków żaden darmowy kreator ulotek. Przygotowanie projektów jest od początku do końca autorskie i kompleksowo obejmujące wykon od zrobienia zdjęć, opracowania tekstów, projektu poprzez przygotowanie do druku i sam druk. Wszystko w radosnej, twórczej atmosferze, która rozświetlając mroki marketingowych zakamarków godnie prezentuje Twoje usługi czy produktu. Wystarczy, że wyartykułujesz gros swoich potrzeb, byśmy rzucili się tematowi do gardła.